eCRM: Using the internet for customer relationship management at the TQU Academy
13,99 €*
Nach dem Kauf zum Download bereit Ein Downloadlink ist wenige Minuten nach dem Kauf im eigenen Benutzerprofil verfügbar.
ISBN/EAN:
9783640148714
Research Paper (undergraduate) from the year 2007 in the subject Business economics - Information Management, grade: 2,0, University of Applied Sciences Kempten (MBA International Business Management & Consulting), course: Information Technology applied in Marketing & Sales, language: English, abstract: The termpaper eCRM: Using the internet for customer relationship management at the TQU Academy describes the usage of eCRM-systems in a practical example. It gives an overview of the theoretical concepts and models used, describes the application of the models to the TQU Academy situation and closes with consequences of the application and recommendations.
Autor: | Peter Schust |
---|---|
EAN: | 9783640148714 |
eBook Format: | ePUB/PDF |
Sprache: | Englisch |
Produktart: | eBook |
Veröffentlichungsdatum: | 29.08.2008 |
Kategorie: | |
Schlagworte: | Academy Information Marketing Sales Technology Using |
Anmelden
Möchten Sie lieber vor Ort einkaufen?
Haben Sie weiterführende Fragen zu diesem Buch oder anderen Produkten? Oder möchten Sie einfach doch lieber in der Buchhandlung stöbern? Wir sind gern persönlich für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Bergische Buchhandlung R. Schmitz
Wetterauer Str. 6
42897 Remscheid-Lennep
Telefon: 02191/668255
Mo – Fr10:00 – 18:00 UhrSa09:00 – 13:00 Uhr