ZARA. A European fashion brand
15,99 €*
Nach dem Kauf zum Download bereit Ein Downloadlink ist wenige Minuten nach dem Kauf im eigenen Benutzerprofil verfügbar.
ISBN/EAN:
9783638335485
Seminar paper from the year 2004 in the subject Business economics - Offline Marketing and Online Marketing, grade: sehr gut, University of East London, language: English, abstract: 'Galician Beauty: Spanish clothier Zara beats the competition at efficiency - and just about everything else' The Wallstreet Journal, May 18, 2001. During the years 2000-2001, Inditex, an international fashion manufacture and distribution group, received widespread favourable press, touting Inditex's success and attributing it to Zara's unique integrated business model (Freimen, 2002). In this case study we want to analyse this phenomenon called Zara, a strategic unit of the Inditex Group, and evaluate the strategies of Zara on the European fashion market.
Autor: | Fatma Torun |
---|---|
EAN: | 9783638335485 |
eBook Format: | ePUB/PDF |
Sprache: | English |
Produktart: | eBook |
Veröffentlichungsdatum: | 04.01.2005 |
Untertitel: | A European fashion brand |
Kategorie: | |
Schlagworte: | European ZARA |
Anmelden
Möchten Sie lieber vor Ort einkaufen?
Haben Sie weiterführende Fragen zu diesem Buch oder anderen Produkten? Oder möchten Sie einfach doch lieber in der Buchhandlung stöbern? Wir sind gern persönlich für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Bergische Buchhandlung R. Schmitz
Wetterauer Str. 6
42897 Remscheid-Lennep
Telefon: 02191/668255
Mo – Fr10:00 – 18:00 UhrSa09:00 – 13:00 Uhr