User Generated Branding
96,29 €*
Nach dem Kauf zum Download bereit Ein Downloadlink ist wenige Minuten nach dem Kauf im eigenen Benutzerprofil verfügbar.
ISBN/EAN:
9783834988577
From a brand management perspective Ulrike Arnhold analyses the impact of interactive marketing programmes in Web 2.0, evaluating user generated content as a tool of the brand communication mix.
Dr. Ulrike Arnhold holds a PhD in business administration from Prof. Dr. Christoph Burmann's Chair of Innovative Brand Management at the University of Bremen. She works as a brand strategist in luxury goods.
Dr. Ulrike Arnhold holds a PhD in business administration from Prof. Dr. Christoph Burmann's Chair of Innovative Brand Management at the University of Bremen. She works as a brand strategist in luxury goods.
Autor: | Ulrike Arnhold |
---|---|
EAN: | 9783834988577 |
eBook Format: | |
Sprache: | Englisch |
Produktart: | eBook |
Veröffentlichungsdatum: | 22.11.2010 |
Untertitel: | Integrating User Generated Content into Brand Management |
Kategorie: | |
Schlagworte: | Brand Communities Brand Management Content Interaktives Marketing Marketing Market research Web Web 2.0 Web2.0 Word of Mouth communication |
Anmelden
Möchten Sie lieber vor Ort einkaufen?
Haben Sie weiterführende Fragen zu diesem Buch oder anderen Produkten? Oder möchten Sie einfach doch lieber in der Buchhandlung stöbern? Wir sind gern persönlich für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Bergische Buchhandlung R. Schmitz
Wetterauer Str. 6
42897 Remscheid-Lennep
Telefon: 02191/668255
Mo – Fr10:00 – 18:00 UhrSa09:00 – 13:00 Uhr