Understanding Public Teachers Experiences of Work Intensification
18,99 €*
Nach dem Kauf zum Download bereit Ein Downloadlink ist wenige Minuten nach dem Kauf im eigenen Benutzerprofil verfügbar.
ISBN/EAN:
9783346761057
Master's Thesis from the year 2019 in the subject Pedagogy - The Teacher, Educational Leadership, , language: English, abstract: This study aimed to understand public school teachers' experiences of work intensification on the required submission of a quarterly District Consolidated Report. The following questions are addressed: What is the workload of the public school teachers? What are the challenges & problems encountered in work intensification? What are the support extended by the school heads in the submission of report? What framework may be developed based on the result of the study?
Autor: | Joyce Pablo |
---|---|
EAN: | 9783346761057 |
eBook Format: | |
Sprache: | Englisch |
Produktart: | eBook |
Veröffentlichungsdatum: | 11.11.2022 |
Kategorie: | |
Schlagworte: | Motivational Approaches experiences intensification public teachers understanding work |
Anmelden
Möchten Sie lieber vor Ort einkaufen?
Haben Sie weiterführende Fragen zu diesem Buch oder anderen Produkten? Oder möchten Sie einfach doch lieber in der Buchhandlung stöbern? Wir sind gern persönlich für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Bergische Buchhandlung R. Schmitz
Wetterauer Str. 6
42897 Remscheid-Lennep
Telefon: 02191/668255
Mo – Fr10:00 – 18:00 UhrSa09:00 – 13:00 Uhr