The Marketing Strategy of the foreign Hypermarket Wal-Mart in China
7,99 €*
Nach dem Kauf zum Download bereit Ein Downloadlink ist wenige Minuten nach dem Kauf im eigenen Benutzerprofil verfügbar.
ISBN/EAN:
9783656300182
Seminar paper from the year 2011 in the subject Business economics - Offline Marketing and Online Marketing, grade: 2,0, Shanghai University, language: English, abstract: Wal-Mart entered the Chinese market and opened its first Supercenter and Sam's Club in Shenzhen in 1996. Currently, Wal-Mart operates a number of store formats in China including Supercenters, Sam's Clubs, and Neighborhood Markets. Right now Wal-Mart has 190 units in 101 cities, and created over 50,000 job opportunities across China. This gives a first impression on the rapidly expansion of Wal-Mart in China. In this assignment the Chinese market as well as Wal-Mart's marketing strategy referring to the Chinese market are analyzed.
Autor: | Nicola Gundrum |
---|---|
EAN: | 9783656300182 |
eBook Format: | ePUB/PDF |
Sprache: | Englisch |
Produktart: | eBook |
Veröffentlichungsdatum: | 31.10.2012 |
Untertitel: | Is Wal-Mart's Marketing Strategy adapted to the Chinese Market? |
Kategorie: | |
Schlagworte: | Mar Wal-Mart Wal-Mart China Wal-Mart Marketingstrategie Wal-Mart marketing Wal-Mart marketing strategy Walmart Walmart China Walmart Marketingstrategie Walmart marketing Walmart marketing China Walmart marketing strategy hypermarket China |
Anmelden
Möchten Sie lieber vor Ort einkaufen?
Haben Sie weiterführende Fragen zu diesem Buch oder anderen Produkten? Oder möchten Sie einfach doch lieber in der Buchhandlung stöbern? Wir sind gern persönlich für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Bergische Buchhandlung R. Schmitz
Wetterauer Str. 6
42897 Remscheid-Lennep
Telefon: 02191/668255
Mo – Fr10:00 – 18:00 UhrSa09:00 – 13:00 Uhr