The Evolving Role of the Global Account Manager in Theory and Practice
36,99 €*
Nach dem Kauf zum Download bereit Ein Downloadlink ist wenige Minuten nach dem Kauf im eigenen Benutzerprofil verfügbar.
ISBN/EAN:
9783638607490
Master's Thesis from the year 2002 in the subject Business economics - Trade and Distribution, grade: 5,5 (Schweiz) = 1,5 (Deutschlan, University of St. Gallen, language: English, abstract: Based on the literature gap and the need for increased understanding of the GA manager's role identified before, the following research questions will be analyzed in this paper: •What are the theoretical constituents (competencies) and determinants of a GA manager's role? •How are these constituents and determinants perceived in practice, and what is the status quo of management development tools and processes for GAM? •What are the critical success factors for human resources management when creating an environment that is conducive to the development of the GA manager's role?
Anmelden
Möchten Sie lieber vor Ort einkaufen?
Haben Sie weiterführende Fragen zu diesem Buch oder anderen Produkten? Oder möchten Sie einfach doch lieber in der Buchhandlung stöbern? Wir sind gern persönlich für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Bergische Buchhandlung R. Schmitz
Wetterauer Str. 6
42897 Remscheid-Lennep
Telefon: 02191/668255
Mo – Fr10:00 – 18:00 UhrSa09:00 – 13:00 Uhr