The China Brand Report

29,99 €*

Nach dem Kauf zum Download bereit Ein Downloadlink ist wenige Minuten nach dem Kauf im eigenen Benutzerprofil verfügbar.

ISBN/EAN: 9783640499793
Research Paper (undergraduate) from the year 2009 in the subject Business economics - Operations Research, grade: 1,3, Pforzheim University, language: English, abstract: China's influential brands are mostly unknown to the average western consumer. This might change soon, with the striving economy of China entering the economy of the West. This report gives an overview of China's biggest companies and their brands. A strongly recommended read for practitioners and academics alike who want to keep up with the current development in the Middle Kingdom.
Autor: Tobias Reinold
EAN: 9783640499793
eBook Format: PDF
Sprache: Englisch
Produktart: eBook
Veröffentlichungsdatum: 23.12.2009
Untertitel: An overview of China's biggest and most valuable brands
Kategorie:
Schlagworte: Bank of China Beijing Branding Brands Business Intelligence China China Mobile Chinese Economy Dragonomics Haier Red Chips Report Shanghai Thema China Zhong Guo Zhongguo

0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.


shop display image

Möchten Sie lieber vor Ort einkaufen?

Haben Sie weiterführende Fragen zu diesem Buch oder anderen Produkten? Oder möchten Sie einfach doch lieber in der Buchhandlung stöbern? Wir sind gern persönlich für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.

Bergische Buchhandlung R. Schmitz
Wetterauer Str. 6
42897 Remscheid-Lennep
Telefon: 02191/668255

Mo – Fr10:00 – 18:00 UhrSa09:00 – 13:00 Uhr