The Art of the Global Gateway

20,50 €*

Auf Wunsch am nächsten Werktag in der Buchhandlung abholbereit Dieser Artikel ist momentan nicht vor Ort verfügbar, kann aber bestellt werden.
Wählen Sie einfach als Versandart "Abholung" aus. Im Falle einer Bestellung bis 16:00 ist der Artikel ab dem nächsten Werktag für Sie abholbereit.
Bei Versand Lieferzeit 3-5 Tage Dieser Artikel ist für eine Bestellung per Versand verfügbar, die Lieferzeit beträgt 3-5 Tage .

ISBN/EAN: 9780979647536
You don't get a second chance to make a first impression A global gateway is the initial point of contact between your website and the world - it is, in effect, a web user's first impression. To truly welcome visitors to your web site, you'll need a welcoming global gateway. As noted in The 2016 Web Globalization Report Card, the average number of languages supported by the leading global brands is now 30. While web globalization opens your website to the world, it also opens you up to a number of new challenges, namely how to ensure that visitors, no matter what language they speak, can find their local content. This is why the global gateway is so important. Well executed, the global gateway functions like a multilingual tour guide, helping people find exactly where they need to go. Who this book is for This book is for web designers, copywriters, marketers, localization vendors, project managers, and developers. In other words, this book is for those who create websites and applications and those who take them global. Increase traffic to your country websites by 20% (or more) Many companies are finding that more than half of the visitors to their global websites comes from outside their home markets. This book will help you direct more web users to local content, resulting in increased traffic, leads, and sales. Whether your company offers 5 localized websites or 100, this book will provide the information you need. The techniques and recommendations in this book are the result of more than a decade spent studying the process of directing web users to local content. Author John Yunker has interviewed hundreds of executives and shares firsthand what strategies work and what strategies don't.
Autor: Yunker, John
EAN: 9780979647536
Sprache: Englisch
Seitenzahl: 194
Produktart: Kartoniert / Broschiert
Veröffentlichungsdatum: 14.09.2010
Untertitel: Strategies for Successful Multilingual Navigation

0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.


shop display image

Möchten Sie lieber vor Ort einkaufen?

Haben Sie weiterführende Fragen zu diesem Buch oder anderen Produkten? Oder möchten Sie einfach doch lieber in der Buchhandlung stöbern? Wir sind gern persönlich für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.

Bergische Buchhandlung R. Schmitz
Wetterauer Str. 6
42897 Remscheid-Lennep
Telefon: 02191/668255

Mo – Fr10:00 – 18:00 UhrSa09:00 – 13:00 Uhr