Strategic Planning and Implementation plan on the example of a digital communication agency
15,99 €*
Nach dem Kauf zum Download bereit Ein Downloadlink ist wenige Minuten nach dem Kauf im eigenen Benutzerprofil verfügbar.
ISBN/EAN:
9783640333943
Seminar paper from the year 2009 in the subject Business economics - Company formation, Business Plans, , language: English, abstract: The following Strategic Planning and Implementation assignment deals with an online advertising agency, that is embedded into a worldwide operating agency network, in the following called 'group'. The below developed strategic plan is designed to give a structured approach to the achievement of the company's objectives.
Autor: | Marcella Vurro |
---|---|
EAN: | 9783640333943 |
eBook Format: | ePUB/PDF |
Sprache: | Englisch |
Produktart: | eBook |
Veröffentlichungsdatum: | 27.05.2009 |
Kategorie: | |
Schlagworte: | Advertising agency Balanced Scorecard Beispiel Example Marketing Online advertising Stakeholder analysis Strategic planning Strategische Planung Werbeagentur Werbung |
Anmelden
Möchten Sie lieber vor Ort einkaufen?
Haben Sie weiterführende Fragen zu diesem Buch oder anderen Produkten? Oder möchten Sie einfach doch lieber in der Buchhandlung stöbern? Wir sind gern persönlich für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Bergische Buchhandlung R. Schmitz
Wetterauer Str. 6
42897 Remscheid-Lennep
Telefon: 02191/668255
Mo – Fr10:00 – 18:00 UhrSa09:00 – 13:00 Uhr