Starbucks Market Plan

5,99 €*

Nach dem Kauf zum Download bereit Ein Downloadlink ist wenige Minuten nach dem Kauf im eigenen Benutzerprofil verfügbar.

ISBN/EAN: 9783668738195
Essay from the year 2017 in the subject Business economics - Offline Marketing and Online Marketing, grade: 1.0, Mount Kenya University, language: English, abstract: Starbucks is the biggest coffee and fast food company in the world. The organisation has outlets in various location in the worlds. With the ever-changing coffee market, this marketing plan is designed to propel Starbucks into the realisation of its missions and objectives. The main aim of this market plan is to ensure that our product gluten-free sandwiches are the most sort after sandwiching in the world and our brand is considered to be the best. To realise this objective, Starbucks has to ensure that it continues to grow by opening more outlets and improving the quality and taste of the gluten sandwich.

An expert, receptive and result-arranged analyst willing to gain from professionals on diverse fields alongside contributing monstrously to the assembled condition via contemporary procedure and pragmatic approach.
Autor: Mutinda Jackson
EAN: 9783668738195
eBook Format: PDF
Sprache: Englisch
Produktart: eBook
Veröffentlichungsdatum: 28.06.2018
Kategorie:
Schlagworte: market plan starbucks

0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.


shop display image

Möchten Sie lieber vor Ort einkaufen?

Haben Sie weiterführende Fragen zu diesem Buch oder anderen Produkten? Oder möchten Sie einfach doch lieber in der Buchhandlung stöbern? Wir sind gern persönlich für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.

Bergische Buchhandlung R. Schmitz
Wetterauer Str. 6
42897 Remscheid-Lennep
Telefon: 02191/668255

Mo – Fr10:00 – 18:00 UhrSa09:00 – 13:00 Uhr