School, Personal and Familial Factors Affecting the Academic Performance of Students At Risk with Learning Disabilities
12,99 €*
Nach dem Kauf zum Download bereit Ein Downloadlink ist wenige Minuten nach dem Kauf im eigenen Benutzerprofil verfügbar.
ISBN/EAN:
9783668052765
Abstract from the year 2015 in the subject Social Work, grade: Grade 8, , course: Ph.D. in Educational Management, language: English, abstract: The main purpose of this study was to determine the specific learning disabilities, level of self efficacy, self esteem multiple intelligences, parent and teacher's involvement of students at risks with learning disabilities and their influence to the academic performance of high school students at risk with learning disabilities in order to design a supportive classroom environment for these children.
Autor: | Susan Aparejo |
---|---|
EAN: | 9783668052765 |
eBook Format: | ePUB/PDF |
Sprache: | Englisch |
Produktart: | eBook |
Veröffentlichungsdatum: | 24.09.2015 |
Untertitel: | Basis for Designing a Supportive Classroom Environment |
Kategorie: | |
Schlagworte: | academic affecting basis classroom designing disabilities environment factors familial learning performance personal risk school students supportive |
Anmelden
Möchten Sie lieber vor Ort einkaufen?
Haben Sie weiterführende Fragen zu diesem Buch oder anderen Produkten? Oder möchten Sie einfach doch lieber in der Buchhandlung stöbern? Wir sind gern persönlich für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Bergische Buchhandlung R. Schmitz
Wetterauer Str. 6
42897 Remscheid-Lennep
Telefon: 02191/668255
Mo – Fr10:00 – 18:00 UhrSa09:00 – 13:00 Uhr