Relationship between Marketing Communication and Organizational Profitability. Research Proposal for a Case Study
15,99 €*
Nach dem Kauf zum Download bereit Ein Downloadlink ist wenige Minuten nach dem Kauf im eigenen Benutzerprofil verfügbar.
ISBN/EAN:
9783346461902
Case Study from the year 2021 in the subject Business economics - Operations Research, , language: English, abstract: This paper contains a research proposal for a case study. In his research the author wants to find out whether there is a correlation between marketing communication and the profitability of the company. What are the impacts of effective marketing communication in profitability? What are the practical opportunities that would enhance effective marketing communication? What factors in marketing communications enable improves sales and revenue in an organization? The paper describes the background to the study, the problem statement and the research objectives, questions and hypothesis. It also gives an overview about literature, methology, data collection and analysis, and the planned structure of the final study. It ends with a cost estimate for the research.
Autor: | Leslie Acheson Wey |
---|---|
EAN: | 9783346461902 |
eBook Format: | |
Sprache: | Englisch |
Produktart: | eBook |
Veröffentlichungsdatum: | 06.08.2021 |
Kategorie: | |
Schlagworte: | case communication marketing organizational profitability proposal relationship research study |
Anmelden
Möchten Sie lieber vor Ort einkaufen?
Haben Sie weiterführende Fragen zu diesem Buch oder anderen Produkten? Oder möchten Sie einfach doch lieber in der Buchhandlung stöbern? Wir sind gern persönlich für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Bergische Buchhandlung R. Schmitz
Wetterauer Str. 6
42897 Remscheid-Lennep
Telefon: 02191/668255
Mo – Fr10:00 – 18:00 UhrSa09:00 – 13:00 Uhr