Probing Experience
139,09 €*
Nach dem Kauf zum Download bereit Ein Downloadlink ist wenige Minuten nach dem Kauf im eigenen Benutzerprofil verfügbar.
This book adheres to the vision that in the future compelling user experiences will be key differentiating benefits of products and services. It is the first book to combine academic and business viewpoints on measuring user experiences for product development. The book gathers authors from different backgrounds. This is a mosaic of their work, and that of Philips Research, in the assessment of user experience, covering the full range from academic research to commercial propositions.
Autor: | Joyce H. D. M. Westerink, Martin Ouwerkerk, Thérése J. M. Overbeek, W. Frank Pasveer, Boris Ruyter |
---|---|
EAN: | 9781402065934 |
eBook Format: | |
Sprache: | Englisch |
Produktart: | eBook |
Veröffentlichungsdatum: | 22.12.2007 |
Untertitel: | From Assessment of User Emotions and Behaviour to Development of Products |
Kategorie: | |
Schlagworte: | Design Emotion Usability User Experience User Experience (UX) automation behaviour observations product design product evaluation psychometrics psychophysiology sensing |
Anmelden
Möchten Sie lieber vor Ort einkaufen?
Haben Sie weiterführende Fragen zu diesem Buch oder anderen Produkten? Oder möchten Sie einfach doch lieber in der Buchhandlung stöbern? Wir sind gern persönlich für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Bergische Buchhandlung R. Schmitz
Wetterauer Str. 6
42897 Remscheid-Lennep
Telefon: 02191/668255
Mo – Fr10:00 – 18:00 UhrSa09:00 – 13:00 Uhr