Private Label Brands at ASDA

15,99 €*

Nach dem Kauf zum Download bereit Ein Downloadlink ist wenige Minuten nach dem Kauf im eigenen Benutzerprofil verfügbar.

ISBN/EAN: 9783638553360
Seminar paper from the year 2005 in the subject Business economics - Offline Marketing and Online Marketing, grade: 69%, Anglia Ruskin University (Ashcroft International Business School), language: English, abstract: A thorough understanding of consumer behaviour, 'to know and understand the consumer so well that the product or service fits him' (Drucker n.d. cited in Kotler 2003) precedes the marketing activities of all consumer-oriented organisations. The aim of this paper is to explain, with reference to associated theoretical models, why consumer behaviour is important to supermarket retailers and how it can be influenced. To put theory into context, I have selected the UK food retailer ASDA to demonstrate how responsiveness to consumers is implemented into its food trading strategy to ensure the organisation's effectiveness.
Autor: Valentin Nehls
EAN: 9783638553360
eBook Format: PDF
Sprache: Englisch
Produktart: eBook
Veröffentlichungsdatum: 10.10.2006
Untertitel: Why Supermarket Retailers Should Understand Consumer Behaviour
Kategorie:
Schlagworte: ASDA Branding Brands Consumer Behavior Consumer Behaviour Private Label Private Labels Retail Supermarket

0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.


shop display image

Möchten Sie lieber vor Ort einkaufen?

Haben Sie weiterführende Fragen zu diesem Buch oder anderen Produkten? Oder möchten Sie einfach doch lieber in der Buchhandlung stöbern? Wir sind gern persönlich für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.

Bergische Buchhandlung R. Schmitz
Wetterauer Str. 6
42897 Remscheid-Lennep
Telefon: 02191/668255

Mo – Fr10:00 – 18:00 UhrSa09:00 – 13:00 Uhr