Participatory Culture. How the K-Pop Industry and BTS Shaped Fandoms

5,99 €*

Nach dem Kauf zum Download bereit Ein Downloadlink ist wenige Minuten nach dem Kauf im eigenen Benutzerprofil verfügbar.

ISBN/EAN: 9783346668820
Seminar paper from the year 2022 in the subject Musicology - Popular music, grade: 2, University of Innsbruck, language: English, abstract: This paper argues that participating in a fandom helps artists to gain recognition and fans to grow as individuals. This will be done by giving a description of what being a fan is and what the fundamental needs of a community is. Furthermore, the K-Pop industry will be introduced by stating the admission process, the duty of the Korean Idols and a description of the impact of BTS on their fandom 'ARMY' and contrariwise.
Autor: Anonymous
EAN: 9783346668820
eBook Format: PDF
Sprache: Englisch
Produktart: eBook
Veröffentlichungsdatum: 27.06.2022
Kategorie:
Schlagworte: BTS Participatory Culture culture fandoms fans industry k-pop participatory shaped

0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.


shop display image

Möchten Sie lieber vor Ort einkaufen?

Haben Sie weiterführende Fragen zu diesem Buch oder anderen Produkten? Oder möchten Sie einfach doch lieber in der Buchhandlung stöbern? Wir sind gern persönlich für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.

Bergische Buchhandlung R. Schmitz
Wetterauer Str. 6
42897 Remscheid-Lennep
Telefon: 02191/668255

Mo – Fr10:00 – 18:00 UhrSa09:00 – 13:00 Uhr