Oxytobrands

8,69 €*

Nach dem Kauf zum Download bereit Ein Downloadlink ist wenige Minuten nach dem Kauf im eigenen Benutzerprofil verfügbar.

ISBN/EAN: 9788493970116
Inspiration. Respect. Trust. Love. Human values projected through an intangible (the brand as a symbolic entity) capable of providing a unique lived experience to each individual, thus, attaining a quality that transcends the primary function. Oxytobrands presents a new vision of, emotional branding, the marketing of experiences, and the construction of brands. A vision that contemplates the totality of the factors involved in the creation of a solid brand platform. At the same time, it redefines the scope of the inspiring vision and the causes for the empathy that it reaches with each individual, guaranteeing permanence and future growth. In other words, solidifying a brand as a source of value. Oxytobrands proposes a way to create human brands for an emotional market.
Autor: Marcelo Ghio
EAN: 9788493970116
eBook Format: ePUB
Sprache: Englisch
Produktart: eBook
Veröffentlichungsdatum: 04.02.2014
Untertitel: Human Brands for an Emotional Market
Kategorie:
Schlagworte: branding communication design oxytocin publicity

0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.


shop display image

Möchten Sie lieber vor Ort einkaufen?

Haben Sie weiterführende Fragen zu diesem Buch oder anderen Produkten? Oder möchten Sie einfach doch lieber in der Buchhandlung stöbern? Wir sind gern persönlich für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.

Bergische Buchhandlung R. Schmitz
Wetterauer Str. 6
42897 Remscheid-Lennep
Telefon: 02191/668255

Mo – Fr10:00 – 18:00 UhrSa09:00 – 13:00 Uhr