Multiplex Business Networks. The Many-Faced Relationship
16,99 €*
Nach dem Kauf zum Download bereit Ein Downloadlink ist wenige Minuten nach dem Kauf im eigenen Benutzerprofil verfügbar.
ISBN/EAN:
9783668940499
Research Paper (postgraduate) from the year 2019 in the subject Business economics - Offline Marketing and Online Marketing, grade: 1,3, University of Mannheim (Chair of B2B Marketing, Sales & Pricing), language: English, abstract: Inter-firm relationships can occur simultaneously through multiple types of ties. For example, at the same time two firms might be supplier and customer, collaborate on R&D, have intertwined managerial and supervisory boards and compete for the same customers. This paper reviews and systemizes relevant academic literature on multiplex business relationships, identifies sources to collect data on multiplex business networks, and outlines future research directions.
Autor: | Martin Hölscher |
---|---|
EAN: | 9783668940499 |
eBook Format: | |
Sprache: | Englisch |
Produktart: | eBook |
Veröffentlichungsdatum: | 20.05.2019 |
Kategorie: | |
Schlagworte: | B2B relationships Multiplex Business Networks bu business networks business network theory business relationships collaborative relationships compound relationship interfirm networks interorganizational relationships multiplex relationships |
Anmelden
Möchten Sie lieber vor Ort einkaufen?
Haben Sie weiterführende Fragen zu diesem Buch oder anderen Produkten? Oder möchten Sie einfach doch lieber in der Buchhandlung stöbern? Wir sind gern persönlich für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Bergische Buchhandlung R. Schmitz
Wetterauer Str. 6
42897 Remscheid-Lennep
Telefon: 02191/668255
Mo – Fr10:00 – 18:00 UhrSa09:00 – 13:00 Uhr