Marketingplan: Jägermeister for Monaco
5,99 €*
Nach dem Kauf zum Download bereit Ein Downloadlink ist wenige Minuten nach dem Kauf im eigenen Benutzerprofil verfügbar.
ISBN/EAN:
9783638517553
Research Paper (undergraduate) from the year 2006 in the subject Business economics - Offline Marketing and Online Marketing, grade: 1,5, Northumbria University (Newcastle Business School), language: English, abstract: This marketing plan is prepared for Mast-Jägermeister AG with the sole aim to increase their profit and market share in Monaco. A brief history of the company describes their success in the beverage industry, followed by the current market situation. The SWOT and Issue Analysis are showing the main markets and the major facts in detail. Afterwards the contents of the Marketing and Financial Objectives of Mast-Jägermeister AG will highlight the key issues. The Marketing Strategy along with recommended Action Programs will outline how to introduce and to begin with the Project. The explanatory statement of the project shows that this project can start as soon as desired. The last section is 'Failure Strategy,' it shows how the project can be controlled.
Autor: | Alexander Wolters |
---|---|
EAN: | 9783638517553 |
eBook Format: | ePUB/PDF |
Sprache: | Englisch |
Produktart: | eBook |
Veröffentlichungsdatum: | 05.07.2006 |
Kategorie: | |
Schlagworte: | Jägermeister Marketingplan Monaco |
Anmelden
Möchten Sie lieber vor Ort einkaufen?
Haben Sie weiterführende Fragen zu diesem Buch oder anderen Produkten? Oder möchten Sie einfach doch lieber in der Buchhandlung stöbern? Wir sind gern persönlich für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Bergische Buchhandlung R. Schmitz
Wetterauer Str. 6
42897 Remscheid-Lennep
Telefon: 02191/668255
Mo – Fr10:00 – 18:00 UhrSa09:00 – 13:00 Uhr