Managing TV Brands with Social Media
69,54 €*
Nach dem Kauf zum Download bereit Ein Downloadlink ist wenige Minuten nach dem Kauf im eigenen Benutzerprofil verfügbar.
Jennifer Berz explores the employment of social media tools for brand management purposes with regard to serialised television brands. Drawing upon an extensive literature review of the research fields of media brand management, television branding, as well as social media and relevant neighbouring fields of study, the author develops a model that investigates relationships between social media, television and brand related constructs. Social media strategies are found to have a positive impact on users' loyalty towards serialised television brands and their relationships with these brands.
Jennifer Berz received her doctorate at the Department of Media Management of Johannes Gutenberg University Mainz. She holds degrees in Economics and Business Administration from Goethe University Frankfurt and in Publishing Studies from City University London. Her research interests are media branding, social media, and market and brand research.
Autor: | Jennifer Berz |
---|---|
EAN: | 9783658142940 |
eBook Format: | |
Sprache: | Englisch |
Produktart: | eBook |
Veröffentlichungsdatum: | 25.05.2016 |
Untertitel: | An Empirical Analysis of Television Series Brands |
Kategorie: | |
Schlagworte: | Communication Studies Media Branding Media Management Television Industry Television Studies |
Anmelden
Möchten Sie lieber vor Ort einkaufen?
Haben Sie weiterführende Fragen zu diesem Buch oder anderen Produkten? Oder möchten Sie einfach doch lieber in der Buchhandlung stöbern? Wir sind gern persönlich für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Bergische Buchhandlung R. Schmitz
Wetterauer Str. 6
42897 Remscheid-Lennep
Telefon: 02191/668255
Mo – Fr10:00 – 18:00 UhrSa09:00 – 13:00 Uhr