Make-or-Buy Decisions in Aerospace Organizations

82,38 €*

Nach dem Kauf zum Download bereit Ein Downloadlink ist wenige Minuten nach dem Kauf im eigenen Benutzerprofil verfügbar.

ISBN/EAN: 9783834994790
Robert A. Goehlich focuses on the strategic aspects of decision-making within aerospace organizations, concentrating on the make-or-buy decision in order to examine organizational efficiencies. He develops a decision-supporting process, that handles approximately 50 propositions of make-or-buy decisions, systematically connected to strategic objectives, and organizational, product and environmental characteristics.



Dr. Dr. Robert A. Goehlich studied Aerospace Engineering at the Technical University Berlin and received his doctoral degree in Engineering in 2003. From 2003 to 2005, he created and lectured the world's first 'Space Tourism' Master's and Ph.D. courses as a visiting professor at Keio University, Yokohama, Japan. Since then, he has conducted various projects at an aerospace company. In 2008, he received his doctoral degree in Economics from the European Business School, Oestrich-Winkel, Germany.

Autor: Robert Goehlich
EAN: 9783834994790
eBook Format: PDF
Sprache: Englisch
Produktart: eBook
Veröffentlichungsdatum: 30.09.2009
Untertitel: Essays on Strategic Efficiency Improvements
Kategorie:
Schlagworte: Corporate Governance Luftfahrtindustrie Outsourcing Produktionsmanagement Strategische Entscheidungen development strategy

0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.


shop display image

Möchten Sie lieber vor Ort einkaufen?

Haben Sie weiterführende Fragen zu diesem Buch oder anderen Produkten? Oder möchten Sie einfach doch lieber in der Buchhandlung stöbern? Wir sind gern persönlich für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.

Bergische Buchhandlung R. Schmitz
Wetterauer Str. 6
42897 Remscheid-Lennep
Telefon: 02191/668255

Mo – Fr10:00 – 18:00 UhrSa09:00 – 13:00 Uhr