Leveraging Mobile Media
139,09 €*
Nach dem Kauf zum Download bereit Ein Downloadlink ist wenige Minuten nach dem Kauf im eigenen Benutzerprofil verfügbar.
Mobile communications and next generation wireless networks emerge as new distribution channels for the media. This development offers exciting new opportunities for media companies: the mobile communication system creates new usage contexts for media content and services; the social use of mobile communications suggests that identity representation in social networks, impulsive access to trusted media brands, and micro-coordination emerge as new sources of value creation in the media industries. In the light of this background, this book takes two different viewpoints on the development of mobile media: from a competitive strategy point of view it analyzes the extension of cross-media strategies and the emergence of cross-network strategies; from a public policy point of view it develops demands and requirements for an innovation policy that fosters innovation in mobile media markets.
Autor: | Valerie Feldmann |
---|---|
EAN: | 9783790816334 |
eBook Format: | |
Sprache: | English |
Produktart: | eBook |
Veröffentlichungsdatum: | 30.03.2006 |
Untertitel: | Cross-Media Strategy and Innovation Policy for Mobile Media Communication |
Kategorie: | |
Schlagworte: | Cross-Media Innovation Management Innovation Policy Media Economics Media Management Mobile Communications communication |
Anmelden
Möchten Sie lieber vor Ort einkaufen?
Haben Sie weiterführende Fragen zu diesem Buch oder anderen Produkten? Oder möchten Sie einfach doch lieber in der Buchhandlung stöbern? Wir sind gern persönlich für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Bergische Buchhandlung R. Schmitz
Wetterauer Str. 6
42897 Remscheid-Lennep
Telefon: 02191/668255
Mo – Fr10:00 – 18:00 UhrSa09:00 – 13:00 Uhr