Lean Innovation
64,19 €*
Nach dem Kauf zum Download bereit Ein Downloadlink ist wenige Minuten nach dem Kauf im eigenen Benutzerprofil verfügbar.
ISBN/EAN:
9783642158957
Within manufacturing, Lean has lead to significant results throughout the world. But what happens when Lean meets Innovation? Is the needed creativity destroyed, or can Lean make the results of the organization even better? In Lean Innovation, Claus Sehested and Henrik Sonnenberg reveal how a managed iteration between creativity and effectiveness can ensure that the visions of top management are realized through the innovation processes. Lean can elevate the innovation processes to a new level where they become a true strategic differentiator. The authors address the key challenges facing leaders of knowledge organizations, and present a number of principles which they can use to bring more leadership into the innovation work. They also discuss methods which can increase result focus and continuous learning in the core innovation processes. The book contains specific and practical examples from five companies who started on a Lean Innovation journey. Innovation Insights from Apple, Google, Toyota, IDEO and others are also included.
Autor: | Claus Sehested, Henrik Sonnenberg |
---|---|
EAN: | 9783642158957 |
eBook Format: | |
Sprache: | Englisch |
Produktart: | eBook |
Veröffentlichungsdatum: | 28.09.2010 |
Untertitel: | A Fast Path from Knowledge to Value |
Kategorie: | |
Schlagworte: | Continuous Learning Creativity Innovation Management Knowledge organizations Lean Management |
Anmelden
Möchten Sie lieber vor Ort einkaufen?
Haben Sie weiterführende Fragen zu diesem Buch oder anderen Produkten? Oder möchten Sie einfach doch lieber in der Buchhandlung stöbern? Wir sind gern persönlich für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Bergische Buchhandlung R. Schmitz
Wetterauer Str. 6
42897 Remscheid-Lennep
Telefon: 02191/668255
Mo – Fr10:00 – 18:00 UhrSa09:00 – 13:00 Uhr