Introducing German clothes to the Canadian Market. A study of MODOMOTO's Marketing Mix Strategies

9,99 €*

Nach dem Kauf zum Download bereit Ein Downloadlink ist wenige Minuten nach dem Kauf im eigenen Benutzerprofil verfügbar.

ISBN/EAN: 9783668137783
Seminar paper from the year 2013 in the subject Business economics - Offline Marketing and Online Marketing, grade: 1,7, Vancouver Island University (Faculty of Management), course: International Marketing, language: English, abstract: The online retailer MODOMOTO was established in 2011 in Berlin, Germany. It sells high quality men clothing from famous brands and has already more than 50.000 customers and 100 employees. The unique selling proposition of MODOMOTO is to create a fast and convenient shopping experience for customers. To reach this goal of convenience and rapidness MODOMOTO offers the customers an arranged unique package of cloth, which is compiled by their fashion stylist. The purpose of this report is to analyze and discuss the marketing mix element strategies for introducing MODOMOTO men clothing from Germany to the Canadian market. This study will also provide solutions to the problems of entering the Canadian market as an online retailer for men clothing.

0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.


shop display image

Möchten Sie lieber vor Ort einkaufen?

Haben Sie weiterführende Fragen zu diesem Buch oder anderen Produkten? Oder möchten Sie einfach doch lieber in der Buchhandlung stöbern? Wir sind gern persönlich für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.

Bergische Buchhandlung R. Schmitz
Wetterauer Str. 6
42897 Remscheid-Lennep
Telefon: 02191/668255

Mo – Fr10:00 – 18:00 UhrSa09:00 – 13:00 Uhr