Internationales Management
31,99 €*
Nach dem Kauf zum Download bereit Ein Downloadlink ist wenige Minuten nach dem Kauf im eigenen Benutzerprofil verfügbar.
ISBN/EAN:
9783170253315
This new textbook for B.A. courses provides a rapid overview of decision-making conditions in international management - in a deliberately concise form and fully focused on explaining both study-relevant and practical economic matters for the reader. The first part initially presents the theoretical foundations of international business activity. The second section analyses the economic, political and cultural frameworks for international business, and in the third part decision-making options for international companies are presented in a function-related way. The book's special approach lies in the way it integrates business and economic content into economic arguments in the spirit of 'business economics' and an 'economics of strategy'. Tips for solving the exercises are included under 'additional material'. Lecturers are able to download additional materials from a password-protected web site.
Prof. Hans-H. Bleuel teaches international management at the University of Applied Sciences at Düsseldorf.
Prof. Hans-H. Bleuel teaches international management at the University of Applied Sciences at Düsseldorf.
Autor: | Hans-H. Bleuel |
---|---|
EAN: | 9783170253315 |
eBook Format: | |
Sprache: | Deutsch |
Produktart: | eBook |
Veröffentlichungsdatum: | 05.04.2017 |
Untertitel: | Grundlagen, Umfeld und Entscheidungen |
Kategorie: | |
Schlagworte: | Globalisierung Internationales Marketing Internationales Personalmanagement |
Anmelden
Möchten Sie lieber vor Ort einkaufen?
Haben Sie weiterführende Fragen zu diesem Buch oder anderen Produkten? Oder möchten Sie einfach doch lieber in der Buchhandlung stöbern? Wir sind gern persönlich für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Bergische Buchhandlung R. Schmitz
Wetterauer Str. 6
42897 Remscheid-Lennep
Telefon: 02191/668255
Mo – Fr10:00 – 18:00 UhrSa09:00 – 13:00 Uhr