International marketing in times of sustainability and digitalization

34,95 €*

Nach dem Kauf zum Download bereit Ein Downloadlink ist wenige Minuten nach dem Kauf im eigenen Benutzerprofil verfügbar.

ISBN/EAN: 9783110772401

Given today's challenges, companies are confronted with pressing questions: Are marketing and sustainability a contradiction? How can digitalization support marketers beyond digital advertising? These questions must be addressed in an international context since, for most companies, international business is more a reality than just a strategic option as it was just a few decades ago.

This book provides insights into the fundamentals of international marketing with a focus on these topics because they are commonplace in today's international marketing. It presents theories and concepts of international marketing in a concise form along with many real-world examples. The book explores how digitalization makes potential connections and advances available to marketing and how marketing can contribute to shaping a more sustainable future. It is a must read for students interested in the topic and managers who are confronted with these challenges.



Erika Graf has worked in marketing and sales in a large multinational corporation and a medium-sized family business. She is a professor for International Management at the University of Applied Sciences in Frankfurt, Germany.

0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.


shop display image

Möchten Sie lieber vor Ort einkaufen?

Haben Sie weiterführende Fragen zu diesem Buch oder anderen Produkten? Oder möchten Sie einfach doch lieber in der Buchhandlung stöbern? Wir sind gern persönlich für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.

Bergische Buchhandlung R. Schmitz
Wetterauer Str. 6
42897 Remscheid-Lennep
Telefon: 02191/668255

Mo – Fr10:00 – 18:00 UhrSa09:00 – 13:00 Uhr