International Marketing Management and Exporting of Fujifilm

5,99 €*

Nach dem Kauf zum Download bereit Ein Downloadlink ist wenige Minuten nach dem Kauf im eigenen Benutzerprofil verfügbar.

ISBN/EAN: 9783638263146
Intermediate Examination Paper from the year 2004 in the subject Business economics - Offline Marketing and Online Marketing, grade: 77% (A), Buckinghamshire New University (-), language: English, abstract: In this assignment, the author would analyse the internationalisation of Fujifilm largely via local production. To do so, there would be considered three of the major internationalisation approaches, which have been considered as the most valuable for this case due to its practical appliance to the case study. The form of the analysis would be presented as following First of all, the main the theories' basis would be introduced, immediately after the author would compare the theory to the information given in the case study, where other theoretical information would be applied for after establish the validity of the theory to the case study. Once the three approaches have been established, the author would summarise the main point to end with a final conclusion.
Autor: Javier Garcia
EAN: 9783638263146
eBook Format: PDF
Sprache: Englisch
Produktart: eBook
Veröffentlichungsdatum: 23.03.2004
Kategorie:
Schlagworte: Exporting Fujifilm International Management Marketing

0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.


shop display image

Möchten Sie lieber vor Ort einkaufen?

Haben Sie weiterführende Fragen zu diesem Buch oder anderen Produkten? Oder möchten Sie einfach doch lieber in der Buchhandlung stöbern? Wir sind gern persönlich für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.

Bergische Buchhandlung R. Schmitz
Wetterauer Str. 6
42897 Remscheid-Lennep
Telefon: 02191/668255

Mo – Fr10:00 – 18:00 UhrSa09:00 – 13:00 Uhr