In-Store Marketing of the American Retailer Macy's

16,99 €*

Nach dem Kauf zum Download bereit Ein Downloadlink ist wenige Minuten nach dem Kauf im eigenen Benutzerprofil verfügbar.

ISBN/EAN: 9783346179845
Seminar paper from the year 2019 in the subject Business economics - Offline Marketing and Online Marketing, grade: 1,5, University of Applied Sciences Saarbrücken, language: English, abstract: The paper aims to give a general insight into the topic of in-store marketing and its elements. Furthermore, it gives an insight into Macy's approach to in-store marketing. Additionally, the paper was intended to give answers to the following questions: What are the precise elements of in-store marketing? As Macy's department stores structure several of their floors with a brand-oriented shop-in-shop design, what are the possible advantages and disadvantages? Where do we see the main potential for European department store chains regarding their in-store marketing strategies, compared with American retailers such as Macy's.
Autor: Anonym
EAN: 9783346179845
eBook Format: PDF
Sprache: Englisch
Produktart: eBook
Veröffentlichungsdatum: 10.06.2020
Untertitel: Elements, Advantages and Disadvantages of In-Store Marketing
Kategorie:
Schlagworte: advantages american disadvantages elements in-store macy marketing retailer

0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.


shop display image

Möchten Sie lieber vor Ort einkaufen?

Haben Sie weiterführende Fragen zu diesem Buch oder anderen Produkten? Oder möchten Sie einfach doch lieber in der Buchhandlung stöbern? Wir sind gern persönlich für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.

Bergische Buchhandlung R. Schmitz
Wetterauer Str. 6
42897 Remscheid-Lennep
Telefon: 02191/668255

Mo – Fr10:00 – 18:00 UhrSa09:00 – 13:00 Uhr