Guanxi and Business Strategy
128,39 €*
Nach dem Kauf zum Download bereit Ein Downloadlink ist wenige Minuten nach dem Kauf im eigenen Benutzerprofil verfügbar.
This book examines a topic of paramount importance to those doing business with China: the impact of personal relationships (guanxi) on business affairs. It shows that the commercial utilization of guanxi with suppliers, customers, competitors and authorities yields significant sustainable competitive advantages. Coverage also assesses guanxi-based business strategies in terms of compliance with legal and ethical standards.
Autor: | Eike A. Langenberg |
---|---|
EAN: | 9783790819564 |
eBook Format: | |
Sprache: | Englisch |
Produktart: | eBook |
Veröffentlichungsdatum: | 10.06.2007 |
Untertitel: | Theory and Implications for Multinational Companies in China |
Kategorie: | |
Schlagworte: | Business Ethics China Business Culture Reciprocity Relationship Building Relationships Social Networks business |
Anmelden
Möchten Sie lieber vor Ort einkaufen?
Haben Sie weiterführende Fragen zu diesem Buch oder anderen Produkten? Oder möchten Sie einfach doch lieber in der Buchhandlung stöbern? Wir sind gern persönlich für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Bergische Buchhandlung R. Schmitz
Wetterauer Str. 6
42897 Remscheid-Lennep
Telefon: 02191/668255
Mo – Fr10:00 – 18:00 UhrSa09:00 – 13:00 Uhr