Global marketing for US auto makers

5,99 €*

Nach dem Kauf zum Download bereit Ein Downloadlink ist wenige Minuten nach dem Kauf im eigenen Benutzerprofil verfügbar.

ISBN/EAN: 9783656613374
Seminar paper from the year 2011 in the subject Business economics - Offline Marketing and Online Marketing, grade: A, University of Sheffield, language: English, abstract: There was a tendency by the U.S auto makers to consolidate the organization of their companies to only suit the local markets and this was done by the differentiation of products to local markets and ended up even purchasing parts and materials from the local market without considering the external market. This paper seeks to examine the mistakes made by U.S auto makers, how they could adapt to global markets and the strategies they could apply.
Autor: Angela Moore
EAN: 9783656613374
eBook Format: PDF
Sprache: Englisch
Produktart: eBook
Veröffentlichungsdatum: 11.03.2014
Kategorie:
Schlagworte: global

0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.


shop display image

Möchten Sie lieber vor Ort einkaufen?

Haben Sie weiterführende Fragen zu diesem Buch oder anderen Produkten? Oder möchten Sie einfach doch lieber in der Buchhandlung stöbern? Wir sind gern persönlich für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.

Bergische Buchhandlung R. Schmitz
Wetterauer Str. 6
42897 Remscheid-Lennep
Telefon: 02191/668255

Mo – Fr10:00 – 18:00 UhrSa09:00 – 13:00 Uhr