Global Perspectives on Human Capital in Early Childhood Education
53,49 €*
Nach dem Kauf zum Download bereit Ein Downloadlink ist wenige Minuten nach dem Kauf im eigenen Benutzerprofil verfügbar.
ISBN/EAN:
9781137490865
Human capital theory, developing children as future workers, shapes thinking about early childhood education policy around the globe. International contributors problematize this thinking and offer alternatives.
Vina Adriany, Indonesia University of Education, Indonesia Alejandro Azocar, University of West Alabama-Livingston, USA Sabiha Bilgi, Abant Izzet Baysal University, Turkey Marianne Bloch, University of Wisconsin-Madison, USA Emma Buchanan, University of Melbourne, Australia Cary Buzzelli, Indiana University, USA Hong-Ju Jun, Paichai University, Korea Janice Kroeger, Kent State University, USA I-Fang Lee, University of Newcastle, Australia. Theodora Lightfoot Rueda, Interdisciplinary Institute for Research in the Social Sciences and Education, USA Zsuzsa Millei, University of Tampere, Finland Ruth Peach, National Louis University, USA Kurniawan Saefullah, Universitas Padjadjaran, Indonesia Chao-Ling Tseng, University of Wisconsin-Madison, USA Joseph Zanoni, University of Illinois at Chicago, USA
Vina Adriany, Indonesia University of Education, Indonesia Alejandro Azocar, University of West Alabama-Livingston, USA Sabiha Bilgi, Abant Izzet Baysal University, Turkey Marianne Bloch, University of Wisconsin-Madison, USA Emma Buchanan, University of Melbourne, Australia Cary Buzzelli, Indiana University, USA Hong-Ju Jun, Paichai University, Korea Janice Kroeger, Kent State University, USA I-Fang Lee, University of Newcastle, Australia. Theodora Lightfoot Rueda, Interdisciplinary Institute for Research in the Social Sciences and Education, USA Zsuzsa Millei, University of Tampere, Finland Ruth Peach, National Louis University, USA Kurniawan Saefullah, Universitas Padjadjaran, Indonesia Chao-Ling Tseng, University of Wisconsin-Madison, USA Joseph Zanoni, University of Illinois at Chicago, USA
Autor: | Theodora Lightfoot-Rueda, Ruth Lynn Peach, Nigel Leask |
---|---|
EAN: | 9781137490865 |
eBook Format: | |
Sprache: | Englisch |
Produktart: | eBook |
Veröffentlichungsdatum: | 29.04.2016 |
Untertitel: | Reconceptualizing Theory, Policy, and Practice |
Kategorie: | |
Schlagworte: | Human capital theory critical theory early childhood early learning international education policy philosophy of education politics of education postmodern theory value-added |
Anmelden
Möchten Sie lieber vor Ort einkaufen?
Haben Sie weiterführende Fragen zu diesem Buch oder anderen Produkten? Oder möchten Sie einfach doch lieber in der Buchhandlung stöbern? Wir sind gern persönlich für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Bergische Buchhandlung R. Schmitz
Wetterauer Str. 6
42897 Remscheid-Lennep
Telefon: 02191/668255
Mo – Fr10:00 – 18:00 UhrSa09:00 – 13:00 Uhr