Food Sustainability and the Media

131,00 €*

Nach dem Kauf zum Download bereit Ein Downloadlink ist wenige Minuten nach dem Kauf im eigenen Benutzerprofil verfügbar.

ISBN/EAN: 9780323998321
Food Sustainability and the Media: Linking Awareness, Knowledge and Action is the first book to explore the roles that the media plays in raising awareness, spurring action, and increasing understanding about food security and global sustainability issues. The book addresses the means of leveraging traditional and new media to advance food and sustainability discourse by linking awareness, knowledge, and action. The book links sustainability and food security in media communication to address different topics, including the way climate change is framed by the media, key factors of success and failure in NGOs, public and corporate communication, and climate change denial. - Addresses both conceptual and theoretical issues - Presents a diversified set of methodological perspectives, theoretical backgrounds and issues - Provides a conclusion that ties the content together, exploring the role of the media and food sustainability in Europe and the U.S.
Autor: Marta Antonelli, Pierangelo Isernia
EAN: 9780323998321
eBook Format: ePUB/PDF
Sprache: Englisch
Produktart: eBook
Veröffentlichungsdatum: 26.04.2024
Untertitel: Linking Awareness, Knowledge and Action
Kategorie:
Schlagworte: Food security attitude change climate change media effects media impact social impact social responsibility

0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.


shop display image

Möchten Sie lieber vor Ort einkaufen?

Haben Sie weiterführende Fragen zu diesem Buch oder anderen Produkten? Oder möchten Sie einfach doch lieber in der Buchhandlung stöbern? Wir sind gern persönlich für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.

Bergische Buchhandlung R. Schmitz
Wetterauer Str. 6
42897 Remscheid-Lennep
Telefon: 02191/668255

Mo – Fr10:00 – 18:00 UhrSa09:00 – 13:00 Uhr