Enhancement of 'Beesender' Brand Awareness in the Russian Federation

36,99 €*

Nach dem Kauf zum Download bereit Ein Downloadlink ist wenige Minuten nach dem Kauf im eigenen Benutzerprofil verfügbar.

ISBN/EAN: 9783668736665
Bachelor Thesis from the year 2018 in the subject Business economics - Offline Marketing and Online Marketing, grade: good, , language: English, abstract: Research problem: Beesender is a process-driven communication platform that just entered the Russian market. At the moment, there is a diversity of different brands presented in the Russian software industry, but no one from the competitors has a similar product as a Beesender, which serves the same customer needs. Customers used to trust companies that well established rather than try something new. The aim of the thesis is to identify the best ways that would help to enhance brand awareness among potential Russian customers for 2018. Research objectives: 1. To conduct an internal and external analysis of the CRM Project company and its product Beesender in the Russian market. 2. To conduct quantitative research for the understanding of the most relevant existing problems that Beesender faces among potential customers in the Russian market. 3. To provide the managerial solutions of how to enhance brand awareness of Beesender brand in Russian Federation. Research results: After the research finding was analyzed, managerial solutions have been provided for brand awareness enhancement of 'Beesender' in the Russian market.

0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.


shop display image

Möchten Sie lieber vor Ort einkaufen?

Haben Sie weiterführende Fragen zu diesem Buch oder anderen Produkten? Oder möchten Sie einfach doch lieber in der Buchhandlung stöbern? Wir sind gern persönlich für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.

Bergische Buchhandlung R. Schmitz
Wetterauer Str. 6
42897 Remscheid-Lennep
Telefon: 02191/668255

Mo – Fr10:00 – 18:00 UhrSa09:00 – 13:00 Uhr