Empathetic Marketing

74,89 €*

Nach dem Kauf zum Download bereit Ein Downloadlink ist wenige Minuten nach dem Kauf im eigenen Benutzerprofil verfügbar.

ISBN/EAN: 9781137512000
With a revised understanding of the science and philosophy behind human needs, businesses will be better equipped to provide long-term satisfaction for their customers. Mark uncovers a framework that will help businesses identify human needs and incorporate this perspective into strategy, and then focuses each chapter on a specific emotional need.

MARK INGWER Founder and managing partner of an international market research firm, Insight Consulting Group. His consulting work has been featured in Business Week, New York Times, Crain's, Brandweek, Chicago Tribune, Chicago Sun-Times, Admap, Bloomberg Markets, Product Management Today, Marketing News, and Advertising Age. He is a former Adjunct Professor at Northwestern Kellogg School of Management, USA.
Autor: M. Ingwer
EAN: 9781137512000
eBook Format: PDF
Sprache: English
Produktart: eBook
Veröffentlichungsdatum: 01.07.2017
Untertitel: How to Satisfy the 6 Core Emotional Needs of Your Customers
Kategorie:
Schlagworte: Recognition behavior emotion empathy marketing psychology

0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.


shop display image

Möchten Sie lieber vor Ort einkaufen?

Haben Sie weiterführende Fragen zu diesem Buch oder anderen Produkten? Oder möchten Sie einfach doch lieber in der Buchhandlung stöbern? Wir sind gern persönlich für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.

Bergische Buchhandlung R. Schmitz
Wetterauer Str. 6
42897 Remscheid-Lennep
Telefon: 02191/668255

Mo – Fr10:00 – 18:00 UhrSa09:00 – 13:00 Uhr