Customer Delight

8,69 €*

Nach dem Kauf zum Download bereit Ein Downloadlink ist wenige Minuten nach dem Kauf im eigenen Benutzerprofil verfügbar.

ISBN/EAN: 9780985585914
People have commented that Customer Delight sounds like a tasty treat, and indeed this book hits a sweet spot when it comes to business literature. Great care has been taken to ensure this book is engaging, informative and useful to those who run companies. Customer Delight yields gems of insight into the psychology of business success as well as practical advice on business strategy. It is a must-have for every market leader in an age of increasing competition and elevated customer expectations.
Autor: Alain Guillemain
EAN: 9780985585914
eBook Format: ePUB
Sprache: English
Produktart: eBook
Veröffentlichungsdatum: 20.03.2013
Untertitel: Strategic Insights for Market Leaders
Kategorie:
Schlagworte: HR Strategy business process management customer service marketing

0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.


shop display image

Möchten Sie lieber vor Ort einkaufen?

Haben Sie weiterführende Fragen zu diesem Buch oder anderen Produkten? Oder möchten Sie einfach doch lieber in der Buchhandlung stöbern? Wir sind gern persönlich für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.

Bergische Buchhandlung R. Schmitz
Wetterauer Str. 6
42897 Remscheid-Lennep
Telefon: 02191/668255

Mo – Fr10:00 – 18:00 UhrSa09:00 – 13:00 Uhr