Creativity and Innovation in the Music Industry
117,69 €*
Nach dem Kauf zum Download bereit Ein Downloadlink ist wenige Minuten nach dem Kauf im eigenen Benutzerprofil verfügbar.
This book charts the effects of new communication technologies and the Internet on the creation of music in the early 21st century. It examines how the music industry will be altered by the Internet, music online services and MP3-technology. This is done through an integrated model based on an international history of the industry since the phonograph's invention in 1877, and thus, the history of the music industry is described in full detail for the first time.
Autor: | Peter Tschmuck |
---|---|
EAN: | 9781402042751 |
eBook Format: | |
Sprache: | Englisch |
Produktart: | eBook |
Veröffentlichungsdatum: | 22.03.2006 |
Kategorie: | |
Schlagworte: | Creativity Economy Industry Innovation Invention Music Music industry internet mp3 |
Anmelden
Möchten Sie lieber vor Ort einkaufen?
Haben Sie weiterführende Fragen zu diesem Buch oder anderen Produkten? Oder möchten Sie einfach doch lieber in der Buchhandlung stöbern? Wir sind gern persönlich für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Bergische Buchhandlung R. Schmitz
Wetterauer Str. 6
42897 Remscheid-Lennep
Telefon: 02191/668255
Mo – Fr10:00 – 18:00 UhrSa09:00 – 13:00 Uhr