Advertising and Customer Values. To what extend does one influence the other?

13,99 €*

Nach dem Kauf zum Download bereit Ein Downloadlink ist wenige Minuten nach dem Kauf im eigenen Benutzerprofil verfügbar.

ISBN/EAN: 9783668009691
Seminar paper from the year 2015 in the subject Communications - Public Relations, Advertising, Marketing, Social Media, grade: 1,1, , language: English, abstract: (How) Does advertising influence customer values? Can advertisers shape their audience's cultural values in their interest? Or do advertisements simply appeal to values pre-existing in a society? These questions are nowadays more relevant than ever before especially regarding the U.S. culture and advertising industry, which are serving as the objects of study. In the course of developing an answer, secondary research is conducted in the form of analysis and interpretation of literature, journal articles, reports and studies. In the course of developing an answer, secondary research will be conducted in the form of analysis and interpretation of literature, journal articles, reports and studies. The paper is set up as follows: Chapter 2 will precisely define and discuss the terms employed, and provide an in-depth look at U.S. values and their history. Chapter 3 will elaborate the mechanisms by which advertising influences vari-ous constructs on behalf of its audience, complemented with two studies related to the topic. Chapter 4 will conclude by bringing together the values treated in chapter 2 and the effects of advertising dis-cussed in chapter 3.
Autor: David Apel
EAN: 9783668009691
eBook Format: ePUB/PDF
Sprache: Englisch
Produktart: eBook
Veröffentlichungsdatum: 01.07.2015
Untertitel: To what extend does one influence the other?
Kategorie:
Schlagworte: Advertising American Dream Business Ethics Consumer Research Consumerism Consumers Culture Customers Extrinsic Values Intercultural Management Intrinsic Values Marketing Materialism U.S. United States Values

0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.


shop display image

Möchten Sie lieber vor Ort einkaufen?

Haben Sie weiterführende Fragen zu diesem Buch oder anderen Produkten? Oder möchten Sie einfach doch lieber in der Buchhandlung stöbern? Wir sind gern persönlich für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.

Bergische Buchhandlung R. Schmitz
Wetterauer Str. 6
42897 Remscheid-Lennep
Telefon: 02191/668255

Mo – Fr10:00 – 18:00 UhrSa09:00 – 13:00 Uhr